PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Toplu mail reklamcılığı nedir?


kelhamus
02-02-2012, 21:22
Mail reklamcılığını diğer reklam araçları ile karşılaştırıldığında, en etkili ve en az maliyete sahip reklam araçlarındandır. İnternet reklamcılığının hızla ilerlediği günümüz de toplu mail gönderimi ile reklam yapmak, internet reklamcılığının en gözde yöntemlerinden birisi haline gelmiştir.

Günümüz de dünyanın herhangi bir yerinde olan bir kişi kendisinden farklı bir konum da olan ve hiç tanımadığı diğer bir kişiye anında ileti ulaştırabildiği tek aracın internet olduğunu düşünürsek. E-mail Reklamcılığı ile ulaşabilme imkânınızın olmadığı hedef kitlelere, farklı müşteri gruplarına ve kişilere reklam tanıtımlarınızı iletebilir, onlara ulaşabilirsiniz.

Elden ele gezen milyonlarca e-mail paketlerinin tam tersine gerçek karşılığı olan kullanıcılar hedeflenmiş olmalı ve sağlıklı mail adresleri oluşturulmuş olup olmadığı kontrol edilmelidir.

E-Mailler oluşturulurken şunlara önemle dikkat etmelisiniz

*Dataların güncellik yapısı ( yeni kullanıcıların e-mailleri ) eklenmesi,
*Geçersiz hale gelmiş adreslerin silinmesi,
*Yüzbinlerce mail adresi itinayla kategorilere ayrıştırma işleminin doğru yapılıp yapılmadığı,

TOPLU MAİL GÖNDERMEDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

E-mail Reklamcılığı incelemek gerekirse, günümüzün tüketicileri uzun bir satın alma seçeneğine sahip ancak kısa zamanlı hafızaya sahiptir. Müşterilerinize; kendinizi ve ürünlerinizi hatırlatmanız, bu sektörde halen var olduğunuzu bilinçaltı olarak onlara tekrar hatırlatmanız ve herhangi bir şeye ihtiyaçları olduklarında ilk olarak sizi hatırlamalarını sağlamak için belirli aralıklarla anımsatma yapmalısınız. Periyodik haber bültenleri, kampanya ve duyurularla sizinle alakalı tüm gelişme ve haberleri en kısa sürede müşterilerinize ulaştırabilir ve bilgi edinmelerini sağlayabilirsiniz. Eğer bir marka oluşturmaya çalışıyorsanız bu sistemi göz ardı etmemelisiniz. İnternet bu işi basitleştirebileceğiniz en başarılı ve en ucuz platformdur.

E-mail Reklamcılığı sayesin de müşterilerinizle devamlı irtibat halinde kalırsınız. Müşterilerinize ve müşteri adaylarınıza özel kampanyalar, özel indirim ve teklifler hatta ürün ve hizmetler sunabilirsiniz. Bu işlem için de hiç bir ek maliyete gerek duymadan bildirim yapabilirsiniz!

E-Mail Reklam çalışmalarınız da çalışacağınız firmanın kurumsal kimliğine çok dikkat etmelisiniz. Reklam kampanyaları sistematik bir yapıda ve kaliteyi önem veren bir firma olası çok önemlidir.

E-Mail gönderimleri için de bu doğrultuda bir reklam stratejisi oluşturun. Mailing çalışmanızda hazırlanacak metnin içeriğini titizlikle düzenleyerek, en doğru ve en etkili replikleri özenle hazırlamalısınız. Yaşanabilecek olumsuz birçok sıkıntıyı göz ardı etmemelisiniz.

Doğru tüketici kitlesini tespit etmek çok önemlidir. Beraberin de ürününüzün veya markanızın pazarlama zamanı iyi planlanmalıdır. Verimli bir mailing reklam çalışması en kısa sürede geri dönüşlerle kendini belli edecektir.

2011 yıllarının kasım ayın da 1980lerde kurulan bir X dershane bir reklam şirketi ile anlaşır ve reklam bütçesini 1 MİLYON TL olarak belirler. Firma kendilerine görsel medya da reklam yapmanın en iyi geri dünüşlerin olacağı konusunda firma yetkilisini ikna eder. Reklamlar artık her yerde yayınlanmaya başlar. 1 ay süresince akşam saatlerin de bütün tv kanalların da dizilerin bitiminde reklamları yayınlanır. Bir aylık süre biter ve reklamlar yayından kaldırılır. Müşteri sizi unutmaya başlamıştır. Reklamların geri dönüş analizlerini incelediğim de ise tam bir rezaletle karşı karşıya olduklarını gördüm. Hem zamanlarını kaybettiler hem markaları zedelendi hem de para kaybettiler. Türkiye genelin de bir hatırı sayılır bir anket firmasının yaptığı bir ankette potansiyel müşteri adayları ve öğrenciler şimdi 2012 yılının başlarında olmamıza rağmen bu reklamı hiçbiri izlememiş ve bilgi sahibi değiller. Sizlerin de böyle bir hata yapmanızı istemediğim için ve bu hataların nedenlerini anlatmaya çalışacağım.

Şurası unutulmamalı ki göndereceğiniz mailde bulunan içerik ve profesyonel hazırlanmış bir e-broşür reklam çalışmanızda oldukça önemli bir rol oynar. Düzgün ve sistematik olarak gönderimi yapılan mailler, kendini doğru ifade eden iyi bir içerik ve iyi bir konu başlığı hiç şüphesiz mailing reklam başarınızı kat be kat arttırır.

Bu konu çok dikkatli bir şekilde incelenmelidir. Çünkü yapacağınız bir hata sizi çok olumsuz etkileyebilir. Sizler için daha fazla araştırma yaptığımı ve eğer bu işle ilgileniyorsanız incelemeniz ve bilmeniz gereken daha birçok detay olduğunu bilmelisiniz… (http://www.paraninkaynagi.com/para/7-toplu-mail-reklamciligi-nedir.html)

akdeniz1976
08-05-2012, 16:18
Merhaba,

12 yıllık mail listesi arşivimi çok uygun fiyata paylaşıyorum.
Ayrıca iki müthiş hediye ile birlikte.

Akdeniz Mail Market / www.hediyenizbizden.net (http://www.hediyenizbizden.net)

Ceren
08-05-2012, 18:39
Merhaba,

12 yıllık mail listesi arşivimi çok uygun fiyata paylaşıyorum.
Ayrıca iki müthiş hediye ile birlikte.

Akdeniz Mail Market / www.hediyenizbizden.net (http://www.hediyenizbizden.net)
Konu ile alakası nedir ?