02-12-2009, 16:17
|
#1
|
Üyelik tarihi: 02-12-2009
Mesajlar: 511
Konuları: 502
WEB Sitesi:
İlgi Alanı:
Aldığı Teşekkür:
Ettiği Teşekkür:
WF Ticaret Yüzdesi:( %)
WF Puanı: 16
|
Birisi Adsense Reklamlarınıza Geçersiz Tıklamamı Yapıyor ?
Google Derki ;
Geçersiz Tıklamaları Tanıma Reklamlarınızın geçersiz tıklamalardan etkilendiğine inanırsanız, bize başvurmadan önce lütfen aşağıdaki adımları uygulayın:
- Tek bir günde alacağınız normal tıklama sayısının 2 veya 3 katı daha fazla tıklama almanız gibi şüpheli etkinlik durumlarını belirleyin. Geçerli kullanıcı etkinliğinin sonucu olarak, gösterimlerdeki veya tıklamalardaki mevsimsel artışlar gibi, tıklamalarda veya reklamınızın Google Ağı'ndaki görünümünde ani bir artış görebilirsiniz. Google'ın özel teknolojisi, onlar sizin raporlarınıza ulaşmadan, geçersiz gösterimleri ve tıklamaları filtreleme yoluyla dışarıda bırakmak için çalışır.
- Zaman içinde gerçekleşen tıklama modellerine bakın. Yüksek tıklama hacmiyle ilgili geçerli nedenlerin herhangi biriyle açıklanamayan haftalık değişimleri belirleyin. Hesap etkinliğinizi nasıl inceleyeceğinizle ilgili daha fazla bilgi edinmek için Raporlar dersine bakın.
- Web günlüklerinizi AdWords hesap raporlarıyla karşılaştırın. (Web günlüklerinize nasıl erişeceğinizden emin değilseniz, web yöneticinizle veya web sitesi barındırma servisinizle konuşun.) Web günlükleriniz daha yüksek sayıda tıklama gösterirse, Google'ın teknolojisinin onlar raporlarınıza ulaşmadan geçersiz tıklamaları filtreleme yoluyla dışarıda bırakacağını unutmayın. Hesabınız daha büyük sayıda tıklama gösterirse, Google'ın raporlarınıza eklenecek site trafiği verilerini sağlamak için kendi sunucularının web günlüklerini kullandığını unutmayın. AdWords programı Şartlar ve Koşullar'ında belirtildiği şekilde, bir AdWords hesabı oluşturarak, reklamverenler Google AdWords raporlama sistemini ve raporlanan metrikleri kabul etmiş olurlar.
Araştırma Başlatma Hesap raporlarınızın normal kullanıcı davranışlarına göre aşırı sayıda tıklama yansıttığını veya tuhaf davranış biçimleri içerdiğini düşünüyorsanız, lütfen bize başvurun.
Geçersiz tıklama etkinliklerini ayrı ayrı inceleyerek araştıran bir ekibimiz vardır. Ekibimizin zaman alan araştırmalarını hızlandırmak için, lütfen aşağıdaki bilgileri bize gönderdiğiniz e-postaya ekleyin:
- Şüpheli tıklamalarla ilişkili kampanyalar, reklam grupları ve/veya anahtar kelimeler.
- Şüpheli tıklama etkinliklerinin tarihleri ve saatleri.
- Web günlüklerinizdeki veya raporlarınızdaki, şüpheli IP adreslerini, yönlendirmeleri veya istekleri gösteren bütün veriler.
- Günlüklerde ve raporlarda bulunan ve tıklama etkinliğinin geçersiz olduğuna inanmanıza neden olan eğilimleri açıklayan bir paragraf.
Doğrulama ve araştırma süreci uzun sürebilir. Bu nedenle araştırma ekibimiz hesabınızı incelerken göstereceğiniz sabır için teşekkür ederiz. Yanıt vermemiz için lütfen bize 3-5 iş günü süre tanıyın. Ek bilgileri incelememize dahil edebilmemiz için lütfen bize iletin.
|
|
Alıntı
|