Microsoft'un yeni arama motoru Bing, yayına geçer geçmez ilk rakibini geride bıraktı bile.
Microsoft'un yeni arama motoru
Bing yayına geçmesi ile birlikte dikkatleri de üzerine çekmeye başladı. Arama motorlarının kullanım oranlarını inceleyen StatCounter firması, açılışı ile birlikte
Bing'i de yakın takibe aldı. Ve
Bing yayına başladıktan kısa bir süre sonra ilk rakibini geride bıraktı bile.
4 Haziran günü rakamlarına göre dünya üzerinde ölçülen aramaların %5,62'si
Bing ile gerçekleştirildi. Aynı gün
Yahoo'nun oranı ise %5,13'te kaldı.
Google ise %87,62'lik oranla iki rakibinin de çok önünde seyrediyor.
Steve Ballmer 5 yıl içerisinde
Bing'in ikinci en yaygın arama motoru olmasını hedeflediklerini söylemişti. Zamanında
Yahoo'yu satın almak için 40 milyar doları gözden çıkartmış olan
Microsoft, görünüşe göre bu hedefine hem çok daha erken, hem de çok daha ucuza ulaşabilecek.
Kaynak