![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#1 |
![]() |
Samsung yazıcıda büyümeyi hedefliyor
Samsung yazıcıda büyümeyi hedefliyor Yazıcı pazarında daha hızlı yükselebilmek için çalışmalarını sürdüren Samsung, giriş seviyesi ürününü 79 dolara indirerek fark yaratmaya çalışıyor. 79 dolarlık ürünün çok önemli bir farkı olduğuna değinen Samsung Electronics Türkiye Ürün Müdürü Baran Karakurt, “Biz ürünleri müşterilerimize başlangıç toneriyle değil tam olarak dolu toner ile sunuyoruz. Bu da daha ilk aşamada bizi tercih eden kullanıcıların sadece tonerden 37 dolarlık bir kar elde etmeleri anlamına geliyor. Bunun yanında bu yıl odağımızı renkli yazıcı alanına çevirdik. Burada Konica Minolta’nın çekilmesiyle oluşan boşluğu HP doldurdu. Ancak biz de burada ürünlerimizin daha ergonomik ve son kullanıcıya hitap eden ürünler olduğunu düşünerek iddialı duruyoruz” dedi. “Her eve, her masaya renkli lazer” Renkli lazer kullanımını artırmak adına çalışmalar kaydettiklerini belirten Karakurt, “Öğrencilere yönelik hazırladığımız En İyi Renkli Ödev yarışması bu hedefimizin bir parçası. Öte yandan CLP 300'ün ağa bağlanabilen modeli de bulunuyor. Bu ürünün en büyük özelliği kullanılan şişe toner özelliğiyle çok kısa bir sürede toner değişimine olanak sağlaması. Renkli lazer çok fonksiyonlu tarafında da CLX-3160FN ve CLX-2160 modellerimizi pazara sunacağız. Bu alanda en büyük rakiplerimiz HP ve Epson ama biz diğer alanlarda olduğu gibi burada da liderliği hedefliyoruz” şeklinde konuştu. Toner koruma modu Ürünlerinde toner koruma modunu tek tuşa indirdiklerini de ifade eden Baran Karakurt, “Rakiplerimiz bu teknolojiyi bazı yazılımlar aracılığıyla vermeye çalışıyor. Bizse bu özelliği tek tuşla erişilebilecek şekilde ürünlerimizin üzerine yerleştirdik. Bu özellik kullanıcılarımıza yüzde 40’lık bir toner tasarrufu sağlıyor ki bu bizim işimiz için gerçekten önemli bir rakam” dedi. Perakende tarafındaki değişikliklere de değinen Karakurt, sözlerini şöyle bitirdi: “Media Markt ve Darty gibi dünya devleri perakende tarafında Türkiye pazarındaki yerini alıyor. Biz de bu markalarla işbirliği yapıyoruz. Bu markaların girmesi bayi tarafını olumsuz etkileyecek çünkü son kullanıcı perakendeye yönelecek bayiye değil. Ancak biz bayilerimizi eğiterek çözüm ortağı yapısına bürünmelerini sağlamaya çalışıyoruz. Zira bayilerin ancak bu yapıya geçiş yapabilmeleri durumunda zorlanmayacağını düşünüyoruz.” Ödüllü yazıcı Öte yandan Samsung’un ilk renkli çok fonksiyonlu yazıcısı CLX – 3160FN de 2007 CES Onur Ödülü’nün sahibi oldu. CLX-3160FN yazdırma, tarama, faks ve fotokopi ihtiyaçları olan, ancak büyük ve hantal makinelere yer ve zaman harcamak istemeyen kullanıcılar için ideal. Bu ihtiyaçtan yola çıkarak geliştirilen CLX-3160FN kompakt tasarımı ile birleşen yüksek performansı sayesinde 2007 CES Onur Ödülü aldı. CLX-3160FN A4 boyutunda 16 ppm siyah ve 4 ppm renkli baskı hızına ulaşarak boyutuna rağmen performansından bir şey kaybetmiyor. Model siyah baskıları 2400x600 dpi ve renkli baskıları 600x600 dpi’ye çözünürlüklerde son derece net ve canlı şekilde basabiliyor. Ürün ayrıca 4800x4800 dpi CCD renkli düz yataklı tarayıcı ile üstün kalitede tarama yapabiliyor. |
![]() |
Alıntı |
![]() |
|||||
Baslik | Kategori | Son Yazan | Cevaplar | Okunma | Son Mesaj |
![]() |
Teknoloji Haberleri | Avira | 0 | 802 | 16-12-2009 16:57 |
![]() |
Teknoloji Haberleri | Avira | 0 | 1226 | 16-12-2009 16:57 |
![]() |
Teknoloji Haberleri | Avira | 0 | 842 | 16-12-2009 16:57 |
![]() |
Teknoloji Haberleri | Avira | 0 | 800 | 16-12-2009 16:56 |
![]() |
Teknoloji Haberleri | Avira | 0 | 884 | 16-12-2009 16:56 |
Etiketler |
büyümeyi, hedefliyor, samsung, yazıcıda |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|